Последователи

Всичко за мен

четвъртък, 2 юли 2009 г.

ПОСЛЕДНАТА ГОСПОДНЯ МОЛИТВА

THE JESUS PRAYER

By S. Sandrigon




ПОСЛЕДНАТА ГОСПОДНЯ МОЛИТВА


Вий се присмивате на мен, обични мои и мерзавци, за мойто екстатично боговерие?
Не ще откарате задълго след моето проклятие.
Че никой тирбушон не е чак толкоз къс и няма майка на издръжка тъй мързеливо
лицемерна.
Видях как произведен от цивилността моралът отива във канала и напуска сцената
Говоря сериозно – аз съм причината.
А вий сте долни гащи на вселената.
Така че, намалете малко, обични мои и мерзавци, че моят онколог хегелианец е, и
нямам капка настроение.
Молете се за мене бездиханно, че животински ток да тръкне по козината на сънливеца
и скъса туй болезнено спане.
Или поне налейте го с кафе.
Свети Августин не се реши да разруши покоя на историчните калугерки там,
в Покипси.
Но аз не съм изтънчен тип, уви, и каня се да разтреса една многовековна нация
С вибрации от баритон и бас
Дали е правдата във всичкото движение за нас?
Дали я има правдата в какво-било, освен в петрола и всички сквернословности?
Я, зарежи. Щом е готов не с люлчина песен човекът се буден държи. И изключи звъна
на телефона си.
В най-смелите фантазии аз вярвам, но не мисля, че Канада е готова за чернокожа
Президентка,
Освен сервирана със сос.
Добре ми е да разиграват масите, не вярвам на заемодавците, обичам да си плащам
рентата.
Ще ви помогна да излезете от усмирителната риза, дано не кажете , че съм говорил сам, под нос.
Ще превъзнасям
и без, и с Уитман кръста ще възславя,
а вие цялата си искреност вложете в молитвите за вече невидимото, но тая книга не забравяйте
без срам наред със другите на най-високата полица я поставяйте.




От английски: Антон Абаджиев

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Архив на блога